سیل ها و قطعات پلیمری

سیل ها و قطعات پلیمری


توضیحات محصول

در تمام دستگاههای که با انواع مایعات و گازها کار می کنند ، برای ممانعت از خارج شدن سیال ( در اثر اختلاف فشار ) از بین قطعاتی که روی هم مونتاژ می شوند ، اعم از قطعات ثابت ( نظیر فلنچ ها ، والوها ( شیرها ) ، در پوش ها ، سر سیلندر ها ، کاورهای مبدل های حرارتی و… ) یا قطعاتی که نسبت به هم حرکت دارند نظیر شافت پمپ های رفتی و برگشتی و گریز ار مرکز ، کمپرسورهای رفت و برگشتی و گریز از مرکز ، توربین های بخار ، میکسر ها و… ) نیاز به استفاده از آب بند مناسب آن شرایط می باشد.

انواع اب بندها

اورینگها : اورینگها به عنوان سیل ثابت و متحرک استفاده می شود و جنس آنها معمولا از ترکیبات لاستیک های مصنوعی میباشند. موارد استفاده برای اببندی پیستون در سیلندر محل اتصال شلنگ ها و پمپ ها استفاده میشود.

اب بندهای وی شکل یو شکل از سیل متحرکی هستند که برای اب بندی پیستون و شافت پمپ ها استفاده می شود.

واشر کمپرسی :این واشرها فقط برای کاربرد ثابت مثل وپلینگ ها ، لوله ها ، پوسته پمپ ،و امثال آنها با پر کردن قسمت های نا صاف آب بندی را انجام میدهد و ممکن است فلزی یا غیر فلزی باشد.

کاسه نمدها :در جاهایی که ک شافت از =وسته خارج میشودکاسه نمد نصب میکنند

پکینگ کمپرسی: از این نوع آب بند میتوان به جای وی پک ویو پک ها استفاده شود جنس انها معمولا از پلاستیک یا نخ سوز و یا لاستیک نخ دار با روکش فلزی باشد.

شرکت پراگ با داشتن شناخت مهندسی نسبت به قطعات لاستیکی مخصولا آب بندها توانسته است بخشی از نیازهای صنایع مختلف برندهای روز دنیا و با انواع متریال PTFT , SILCONE , EPDM , VITON , SBR , HNBR,NBR,NR و هایپالون ، کلروپرن ، تامین کرده و رضایت مشتریان را جلب نماید.