قوانین و مقررات

قوانین و مقررات شرکت پراگ

قوانین و مقررات فروشگاه پراگ

کاربران عزیز لطفا جهت استفاده از خدمات فروشگاه پراگ موارد زیر را به دقت مطالعه بفرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه پراگ هنگام استفاده از تمامی خدمات ارائه شده توسط فروشگاه پراگ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه پراگ است.

همچنین ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه پراگ از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

عمومی

۱- کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه پراگ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه پراگ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

۲- از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی فروشگاه پراگ ، سایت www.prag.co.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

تعاریف

۳- مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام یا در مهمان درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه پراگ اقدام نماید.

۴- ارتباط مشتریان عزیز با فروشگاه پراگ در هنگام ثبت سفارش ، خرید از طریق اینترنت به صورت الکترونیکی می‏باشد، و پاسخ فروشگاه پراگ به مشتریان نیز به صورت الکترونیکی صورت می‏گیرد.

لذا شما با آگاهی از این موضوع سفارشات خود را در فروشگاه پراگ ثبت می‏کنید.

توجه داشته باشید که فروشگاه پراگ فقط و فقط با شماره تلفن ها (برای ارسال پیامک یا اس ام اس) و ایمیل هایی که در صفحه ” تماس با ما ” اعلام شده اند و مرتبط با سایت prag.co.ir هستند ، با مشتریان خود ارتباط برقرار می‏کند.

۵- منظور از روز کاری به روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. توجه داشته باشید

رعایت حریم شخصی

۶- فروشگاه پراگ متعهد می‏شود که اطلاعات کاربران و مشتریان خود را به هیچ عنوان به اشخاص و گروه های دیگر واگذار نکند.

همچنین فروشگاه پراگ متعهد می‏شود که در حد توان از حریم شخصی کاربران و مشتریان دفاع کند و در این راستا از تکنولوژی های روز بهره گیرد و برای هر چه امن تر شدن ، سایت را توسعه دهد.

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و به عنوان اموال فروشگاه پراگ به حساب می‏آید و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد.

استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگرمایلید از اطلاعات موجود درسایت جهت مقاصد تجاری و یا اخذ نمایندگی در شهرستان استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@prag.co.ir درخواست خود را ارسال نموده و فرم های مربوطه را تمکیل و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.prag.co.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

شرایط و ضوابط ثبت و فروش کالا

۷- ثبت سفارش از طریق فروشگاه پراگ در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان‏پذیر می‏باشد.

۸- در صورت بروز هرگونه خطا در رابطه با درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه پراگ ، حق ابطال سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه پراگ محفوظ است. در این صورت فروشگاه پراگ وجه پرداخت شده توسط مشتری را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری باز می‏گرداند و مشتری با ورود به سایت فروشگاه پراگ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

۹- اگر مشتریان محترم از سفارش خود پشیمان شده اند و سفارش به دست آنها رسیده باشند با رعایت شرایط زیر می‏توانند کالای مورد نظر خود را عودت دهند.

– مشتریان محترم فقط و فقط طی مدت ۷ روز کاری بعد از ثبت سفارش می‏توانند از طریق ایمیل info@prag.co.ir درخواست عودت کالای خود را ارسال کرده تا هماهنگی های لازم برای عودت کالا با آنها صورت گیرد.

مطمئنا درخواست عودت به تنهایی دلیل به قبول شدن درخواست آن نمی‏باشد و تنها پس از بررسی کالا توسط کارشناسان و تایید شرایط عودت کالا ، عودت کالا مورد قبول قرار می‏گیرد.

– در صورتی که کالای ارسال شده مورد استفاده قرار نگرفته باشد و از بسته بندی وکیوم شده خارج نشده باشد.
– مارک و تگ محصول از آن جدا نشده باشد.

– کالای مورد نظر صحیح و سالم باشد و هیچ مشکلی برای آن ایجاد نشده باشد. صحت سالم بودن کالا بعد از بازگشت آن توسط کارشناسان فروشگاه پراگ مورد بررسی قرار می‏گیرد.

– فاکتور کالا با کالا باید برگردانده شود.

– در صورتی که کالا طبق نظر کارشناسان فروشگاه پراگ دارای شرایط های ذکر شده برای بازگشت نباشد، هزینه برگرداندن و ارسال مجدد آن به عهده مشتری می‏باشد.

۱۱- فروشگاه پراگ تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا مطالب دیگری که در این سایت قرار گرفته اند عاری از خطا باشد.اگر مغایرتی بین محصول ارائه شده در فروشگاه پراگ با اطلاعات درج شده در سایت مشاهده کردید ، بهترین راه حل استرداد کالا قبل از استفاده، در مدت زمان مجاز عودت کالا می‏باشد.

ارتباط با کاربران و ارائه خدمات

۱۲- تنها واحد فروشگاه پراگ ، واحد مستقر در تهران و اصفهان به آدرس مشخص شده در سایت می‏باشد .

۱۳- کلیه محتویات سایت فروشگاه پراگ شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فروشگاه پراگ تعلق دارد.

شرایط حمل و تحویل کالا

۱۴- مشتریان فروشگاه پراگ به سه طریق می‏توانند سفارس خود را تحویل گیرند:

تحویل اکسپرس:

زمان تحویل سفارش اکسپرس حداکثر ۲۴ ساعت می‏باشد.

تحویل از طریق پست پیشتاز

برای تمامی نقاط ایران امکان پذیر می‏باشد.

تحویل از طریق تیپاکس

برای شهرها و مناطق اعلام شده تیپاکس

لازم به ذکر است که امکان تحویل سفارش مشتریان از طریق هر کدام از روش های ذکر شده برای آدرس مورد درخواست ،در هنگام ثبت سفارش در سبد کالا به ایشان اطلاع داده می‏شود.

۱۶- هزینه ارسال اکسپرس محاسبه و به هزینه اضافه خواهد شد.

۱۷- مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

متاسفانه فروشگاه اینترنتی فروشگاه پراگ هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.