کمپانی YAMASA متخصص تولید رولر برنیشینگ و ماشین رولر برنیش

شرکت یاماسا

کمپانی YAMASA متخصص تولید رولر برنیشینگ و ماشین رولر برنیش

۵/۵ - (۱ امتیاز)

کمپانی YAMASA متخصص تولید رولر برنیشینگ و ماشین رولر برنیش

از دیگر نمایندگیهای شرکت پراگ .کمپانی YAMASA متخصص تولید رولر برنیشینگ و ماشین رولر برنیش و ادوات جانبی ان میباشد .

قدمت این کارخانه نیز به سال ۱۹۵۸ میلادی برمیگردد وبا تجربه فراوان در تولید این محصول و قدرت اقتصادی خصوصی ومطمئن سرمایه داری چون آقای یازیچی صاحب کارخانجات وبرند یاماسا , مشهور ترین کمپانی دو ملیتی هست که در زمینه رولر برنیشینگ فعالیت میکند.

یاماسا، دارای دوکارخانه مجزا در تولید ابزار و ماشین رولر برنیشینگ میباشد , یک کارخانه ماشین رولر برنیش در آلمان و یک کارخانه تولید ابزار ورولر برنیشینگ در ترکیه .

یاماسا، اکثر رولر های استاندارد خود را پیش بینی و قطعات ان را در هزاران قفسه اماده نگهداری میکند و به محض سفارش و دستور خرید سیستم کامپیوتری فروش، کمتر از یک هفته هرتعداد مورد تقاضا را اماده تحویل میکند .

Yamasa این توانمندی را دارد که برای اکثر قطعاتی که نیاز به صافی سطح دقیق و تولید انبوه دارند را , ابزار رولر برنیش خاصی را طراحی و سرعت و کیفیت تولید را بهبود بخشد .

این کارخانه هم اکنون یکی از محبوبترین تولید گنندگان ماشین برنیش وابزار رولر برنیشینگ محسوب میشود.

یقینا با دیدن عکسها و فیلم های بخش آرشیو پراگ از عملیات رولر برنیشینگ با دو زبان انگلیسی و ترکی , با کلیه محصولات این کارخانه زیبا و دقیق وصنعتی اشنا وهمه آن محصولات را بخاطرمیسپارید .

شرکت پراگ نماینده انحصای شرکت Yamasa ترکیه، و کادری متخصص در این زمینه، آماده مشاوره به شما هموطنان گرامی می باشد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • رشیدی پاسخ

    سلام، بنده جهت تولید قطعات از جنس چدن خاکستری نیاز به ابزار مناسبی دارم، که هم سرعت بالای داشته باشد، و همچنین تکرار پزیر باشد. همکاران رولر برینشینگ را پیشنهاد کرده‌اند، قطر سوراخ داخل قطعه ۱۸میلیمتر و طول آن حدودا ۱۰ سانت می‌باشد، قیمت چنین ابزاری چقدر است؟ ممنون اگر پاسخ خود را به ایمیل بنده ارسال بفرمایید

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ
    • مدیرسایت پاسخ

      سلام تماس بگیرید

      ۳ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.